Ze hechten idd meer aan woordvolgorde, maar dat is in het Nederlands gewoon een gevolg van taalverloedering. Of taalslijtage. Toch kan een beetje schrijver daar wel genoeg variatie in aanbrengen.quote:Op maandag 2 april 2007 23:47 schreef wonderer het volgende:
In het Nederlands heb je meer vrijheid wat betreft woordvolgorde, volgens mij, en daar speel ik wel mee. Maar misschien beheers ik het Engels nog niet goed genoeg om dat te kunnen toepassen op het Engels. Het valt me alleen op dat veel Engelse boeken wat eentoniger zijn wat zinsbouw. Wel veel verschillende woorden, maar weinig variatie in de structuur.
Ik heb m al ontmoet.quote:Op maandag 2 april 2007 23:51 schreef sammienl het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
op 16 juni zal ik hem eindelijk in real life zien![]()
Jij bent professioneel stalker, dat telt niet.quote:
Jij ook dus.quote:Op maandag 2 april 2007 23:52 schreef Cahir het volgende:
best wel veel mensen hebben een voetenfetish
Ik vraag me af waarom.quote:Op maandag 2 april 2007 23:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof het Hugh Laurie is.quote:Op maandag 2 april 2007 23:52 schreef wonderer het volgende:
Ik word een beetje moe van die Justin foto's...
Dan heb ik weer een ander probleemquote:
quote:Op maandag 2 april 2007 23:52 schreef NathaN het volgende:
[..]
Jij bent professioneel stalker, dat telt niet.
Ach ieder zijn ding, voor mij is het niks. Ieder zijn fetishquote:Op maandag 2 april 2007 23:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
Tweede foto is leuker. Alleen jammer van zijn haar is wat minderquote:Op maandag 2 april 2007 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]vorige week Pete Wentz van Fall Out Boy gemeet
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij had ze gemaakt met z'n Sidekick(mobieltje) en die maakt gebruik van een backup op een site van T Mobile en die was gehacktquote:Op maandag 2 april 2007 23:55 schreef Cahir het volgende:
sinds wanneer publiceren sterren zulke amateur fotos gemaakt met hun webcam!
Eeewl.quote:Op maandag 2 april 2007 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]vorige week Pete Wentz van Fall Out Boy gemeet
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 april 2007 23:56 schreef sammienl het volgende:
[..]
Tweede foto is leuke. Alleen jammer van zijn haar is wat minder
Je vindt die smiley wel erg leuk he?quote:
ja verkeerd gegeten vanmiddagquote:Op maandag 2 april 2007 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je vindt die smiley wel erg leuk he?
Pete Wentz is bassist in de band Fall Out Boyquote:Op maandag 2 april 2007 23:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik heb trouwens geen idee wie Pete Wentz of wat Fall Out Boy is..
.
ja hallo die kut onzers posten ook overal tietenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
*op bans wacht omdat je geen piemels mag posten*
Why not? Het is niet de mijne, de foto's zijn al maanden op internet te zien en in SHO mag Britney's poes ook.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
*op bans wacht omdat je geen piemels mag posten*
Moet me daar maar eens ff eens aanmeldenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
Weet ik veel, ik had begrepen dat dat de policy was. Piemels moeten in KPD.
Met zulke kanonen krijg je nou eenmaal voorrangquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
ja hallo die kut onzers posten ook overal tieten![]()
Lijkt me in dit geval sterkquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:04 schreef wonderer het volgende:
Weet ik veel, ik had begrepen dat dat de policy was. Piemels moeten in KPD.
*naar Matthäus Passion luister*quote:Op maandag 2 april 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pete Wentz is bassist in de band Fall Out Boy
Als dat je lukt, weten we in ieder geval dat je geen 17 bent en verder je mond mag houden over "pedo's" die je "leuk" vindenquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Moet me daar maar eens ff eens aanmelden
Hoe moet je dat dan bewijzen?quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als dat je lukt, weten we in ieder geval dat je geen 17 bent
Misschien moet je wel een foto opsturen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:14 schreef Cahir het volgende:
Kan je in me IP adres aflezen hoe oud ik ben ofzo? Nee dus
IP-adres is te koppelen aan een straatadres. Straatadres is te koppelen aan bewonersinfo. Dus als je goed genoeg in die bestanden kunt inbreken, is dat idd aan je IP af te lezen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:14 schreef Cahir het volgende:
Kan je in me IP adres aflezen hoe oud ik ben ofzo? Nee dus
dan stuur ik er 1 van me reetquote:Op dinsdag 3 april 2007 00:16 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Misschien moet je wel een foto opsturen..
Denk je dat FOK! zulke gegevens kan lospeuteren bij een internet provider? Alleen de politie is daar tot in toe staat.quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
IP-adres is te koppelen aan een straatadres. Straatadres is te koppelen aan bewonersinfo. Dus als je goed genoeg in die bestanden kunt inbreken, is dat idd aan je IP af te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |